Клікніть, щоб перейти на головну сторінку Клікніть, щоб перейти на головну сторінку Клікніть, щоб перейти на головну сторінку
1
Головна сторінкаКарта сайтуДопомога 30 листопада 2021 Українська3English

\
\
\
\
\
\
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ від 13.05.92 р. N 01-8/574 Про відповідальність морських портів за простій вагонів при перевезенні експортних і імпортних вантажів 13.03.1992 Друкувати

ВИЩИЙ АРБІТРАЖНИЙ СУД УКРАЇНИ

 

     В зв'язку з виникненням у арбітражній практиці питань щодо відповідальності морських портів за простій вагонів при перевезенні експортних і імпортних вантажів Вищий арбітражний суд України вважає за необхідне дати такі роз'яснення. 

Штраф за затримку вагонів під завантаженням або розвантаженням у портах, встановлений статтею 118 Статуту залізниць, застосовується тільки при перевезеннях вантажів у прямому змішаному залізничному водному сполученні. 

При обробці вагонів з експортними і імпортними вантажами залізниці і порту необхідно керуватись Правилами перевезень експортних і імпортних вантажів через морські порти і прикордонні станції не у прямому міжнародному сполученні. 

Згідно з п. п. 2.1 і 3.1 цих Правил одержувачем експортних і відправником імпортних вантажів у перевізних документах зазначається морський порт. Пунктом 1.2 Правил встановлено, що в частині, не передбаченій цими Правилами, необхідно керуватись Статутом залізниць та іншими відповідними нормативними актами. 

Оскільки відповідальність вантажовідправників і вантажоодержувачів за затримку понад установлені строки вагонів, поданих під завантаження, розвантаження чи перевантаження їх засобами, встановлена статтею 156 Статуту залізниць, морський порт, який згідно з перевізними документами є вантажовідправником чи вантажоодержувачем, несе перед залізницею відповідальність за вказані порушення відповідно до цієї статті Статуту. 

Заступник Голови Вищого арбітражного суду України     А. Й. Осетинський

« Повернутись до всіх матеріалів групи